توصیه سخنگوی وزارت خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) «حسنعلی اخلاقی امیری» به عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهد و کلات در مجلس برگزیده شد جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رأی، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل اذعان کرد نتایج غیررسمی انتخابات مرحله دوم مجلس در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاخ سفید: کشور فلسطین با مذاکرات تشکیل می‌شود حمایت اتحادیه اروپا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استقبال حماس از تصویب عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل توضیحات رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره روند پایان رای‌گیری در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند رأی‌گیری دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است
سرخط خبرها

احداث ورزشگاه جدید، سریع و انقلابی دنبال می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۷۰۲۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
احداث ورزشگاه جدید، سریع و انقلابی دنبال می‌شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور هفته آینده با سفر به استان فارس شش قطعه از هفت قطعه آزادراه ۲۲۴ کیلومتری اصفهان – شیراز را افتتاح می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن منصوری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: این سرعتی که در احداث ورزشگاه جدید می‌بینید از باب دستور رئیس‌جمهور و مصوبه هیئت وزیران است. دولت سیزدهم، دولت صادق‌الوعد است و نهضت اتمام پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه «در دولت مسئله احداث ورزشگاه جدید را سریع و انقلابی دنبال می‌کنیم»، گفت: زمین محل احداث ورزشگاه جدید تهران را در کمتر از یک ماه شناسایی کردیم و اکنون در مرحله بررسی شرکت مشاور و پیمانکار اجرایی هستیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از سفر هفته آینده رئیس‌جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: در این سفر از بیش از ۷۰همت پروژه عمرانی بهره‌برداری خواهد شد. پروژه آزادراه اصفهان – شیراز مهم‌ترین پروژه عمرانی این استان است که شش قطعه از هفت قطعه این آزادراه به بهره‌برداری می‌رسد. آزادراه ۲۲۴ کیلومتری اصفهان – شیراز مهم‌ترین پروژه آزادراهی کشور پس از انقلاب اسلامی است که بیش از ۲۵همت صرف احداث آن شد.

منصوری، کاهش یک ساعت و نیم تا دو ساعته زمان سفر از اصفهان به شیراز و بالعکس و کاهش مصرف سوخت را از عمده مزیت‌های این آزادراه در مرکز کشور دانست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->